Comenzi și returnări
 
Comenzi
Prin intermediului site-ului www.eka.md comenzile pot fi efectuate: online – urmând pas cu pas etapele de cumpărare și finalizare a comenzii; telefonic – la numărul de telefon +37379 222 889; sau prin e-mail – contact@eka.md. Toate comenzile sunt supuse acceptării și disponibilității, iar elementele din coșul Dvs. de cumpărături nu sunt rezervate și pot fi achiziționate de alți clienți.
Vă rugăm, să vă informați deplin asupra bunurilor care urmează să facă obiectul comenzii Dvs. Dacă în descrierea fiecărui produs nu sunt toate detaliile care fac diferența deciziei Dvs., Vă rugăm, să ne contactați la informația din pagina de Contacte. Vă atenționăm că pentru a vă decide cu exactitate asupra comenzii, trebuie să cunoașteți dimensiunile și/ sau cantitățile/ numărul de bucăți ale întregii compoziții, culoarea și/ sau combinațiile de culori ale compoziției și ale ambalajului, modalitatea de ambalare a produselor și decorațiunile.

În cazul în care optați pentru personalizarea produselor, Vă rugăm, să menționați despre aceasta în momentul plasării comenzii. Mențiunea ulterioară plasării comenzii nu poate fi procesată.

O comandă poate fi considerată confirmată către Client, doar după primirea unui mesaj de confirmare, pe adresa de e-mail furnizată la înregistrare, sau pe adresa de e-mail de pe care ați trimis comanda.
www.eka.md oferă produse de vânzare aflate în stoc și disponibile pentru expediere din centrul nostru de distribuție. Cu toate acestea, ocazional, este posibil să așteptăm livrările de la furnizorii noștri. Totodată, puteți alege pur și simplu să vă înregistrați adresa de e-mail pentru a anunța sosirea mărfurilor selectate care nu sunt păstrate în stoc.


Referitor la varietatea și complexitatea produselor, vă informăm că am depus toate eforturile pentru a ne asigura că culorile sunt afișate cât mai exact posibil, iar pozele sunt cele reale ale produselor. Cu toate acestea, www.eka.md nu poate garanta că monitorul computerului Dvs. va afișa cu acuratețe culoarea adevărată. Dacă aveți întrebări legate de culoarea unui element, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 079 222 889 sau prin e-mail, la adresa contact@eka.md înainte de a plasa comanda.

Stocurile produselor sunt actualizate zilnic. Pe pagina fiecărui produs puteți găsi detalii cu privire la disponibilitatea produsului în stocul nostru intern, conform mențiunilor: în stoc, la comandă, stoc epuizat. Totodată, există posibilitatea ca un anumit element să nu fie disponibil în momentul comenzii. În acest caz, vom telefona clientul și vo valida încă odată comanda. În cazul în care, comanda a fost achitată online, dar clientul nu este de acord cu modificarea elementului din cadou, atunci plata comenzii va fi anulată și suma integrală va fi returnată clientului pe contul său de card în decurs de 14 zile lucrătoare.
ATENȚIE: Odată cu plasarea comenzii pe site-ul nostru, înțelegem că ați luat cunoștință, în totalitate, cu detaliile descrise mai sus sau ați cerut operatorilor noștri, fie prin apel telefonic, fie prin e-mail/ mesaj detaliile și caracteristicile importante ale produselor pentru Dvs. și că comanda efectuată corespunde solicitării Dvs.

Schimb și returnare

Pentru returul sau schimbul produselor, la www.eka.md oferim:
1.    3 zile lucratoare din momentul livrării pentru cutiile cadou care conțin produse alimentare
2.    15 zile lucrătoare din momentul livrării pentru cadourile care nu conțin produse alimentare.
Clientul trebuie să organizeze returul produselor la sediul www.eka.md din contul său. Banii se vor returna conform aceleași metode de achitare inițială a comenzii:  - dacă achitarea s-a făcut cu cardul bancar, atunci returul se va face tot pe același card bancar, iar banii se vor restitui în decurs de 14 zile lucrătoare;
- pentru plățile în numerar, ne rezervăm dreptul să returnăm banii în funcție de disponibilitatea lor în casierie, la momentul returnării.

Produsele returnate, în cazul în care sunt, deteriorate, nu includ materialele de ambalare, sunt murdare sau prezintă semne de modificare nu pot fi acceptate și vă vor fi returnate. Rambursarea banilor nu poate fi procesată până când produsele vor fi returnate și inspectate de către www.eka.md.
În cazul cutiilor cadou cu panglică, se acceptă panglica să fie desfăcută, restul produselor din interior, inclusiv cutia să rămână intactă.
În cazul produselor personalizate, acestea pot fi returnate doar în cazul în care sunt defecte sau nu corespund cu oferta făcută de catre www.eka.md la aprobarea comenzii. Mesaj email, viber, facebook, instagram si alte canale de cumpărare.
 
Produse defecte sau deteriorate în momentul primirii comenzii
www.eka.md face tot posibilul ca produsele comandate de Dvs. să fie livrate fără defecte. În cazul în care primiți un produs defect, tot ce aveți de făcut este să contactați operatorul www.eka.md în primele 24 de ore de la recepție, trimițându-ne o fotografie cu produsul la adresa contact@eka.md și vom înlocui produsul pe cheltuial noastră în cel mai scurt timp. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la recepționarea prin curier, vă recomandăm sa refuzați recepția lor.
 
Produse neconforme livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Dvs. va trebui să achitați diferența de preț, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.